Meniu Categorii Produse
Cosul tau de produse

Tester pentru garnituri de cap XL 60 ml

Tester pentru garnituri de cap XL 60 ml
Tester pentru garnituri de cap XL 60 ml
Tester pentru garnituri de cap XL 60 ml
Tester pentru garnituri de cap XL 60 ml
Tester pentru garnituri de cap XL 60 ml
Tester pentru garnituri de cap XL 60 ml
Tester pentru garnituri de cap XL 60 ml
Tester pentru garnituri de cap XL 60 ml
Tester pentru garnituri de cap XL 60 ml
Tester pentru garnituri de cap XL 60 ml
Platformă B2B dedicată – partenerul dvs. în accesorii auto.
Prețuri de importator – cumpărați direct.
Peste 5.500 + de produse – diversitate garantată.
Importator direct – fără intermediari.
Produse exclusive – oferiți ceva unic.
Livrare rapidă din stoc – comenzi la timp.
Garanție la toate produsele – încredere și siguranță.

Descrierea produsului

Aparat de verificare a etanșeității garniturii de cap pentru măsurarea conținutului de CO2 în sistemul de răcire

conținutul de CO2 în sistemul de răcire

Testerul a fost dezvoltat pentru a elimina suspiciunile de deteriorare a garniturii de etanșare a capului și a capului propriu-zis la vehiculele cu combustie pe benzină, motorină și GPL răcite cu lichid. În cazul în care garnitura prezintă scurgeri și CO2 intră în sistemul de răcire, lichidul de reacție devine galben sau verde.

Principiul instrumentului se bazează pe măsurarea concentrației de CO2 - în cazul unei concentrații crescute, lichidul de reacție reacționează cu CO2 și își schimbă culoarea.

Kitul conține:

Lichid de reacție CO2 60 ml (suficient pentru 30 de teste)

Adaptor universal conic 25mm-55mm

Tub de măsurare

Adaptorul de măsurare de culoare neagră (25mm-55mm) face posibilă verificarea a de 6 ori mai multe diametre diferite de umplere a lichidului de răcire decât în testerele cu un singur adaptor alb. Acesta vă permite să verificați mașini, camioane, tractoare, excavatoare, motociclete, stivuitoare, printre altele.

Adaptorul este fabricat dintr-un compus special de cauciuc rezistent la temperaturi ridicate și suficient de moale - astfel încât se potrivește perfect la umplutură și la tubul testerului, garantând o etanșeitate de 100% în timpul testului.

Instrucțiuni de testare:

Umpleți instrumentul cu lichid de reacție până la nivelul dintre camere (aproximativ 2 ml).

Conectați testerul la orificiul rezervorului de expansiune sau al radiatorului.

Porniți motorul, puneți-l la o turație ridicată pentru a obține o presiune de combustie mai mare.

Lăsați motorul să funcționeze la o turație ușor crescută și observați comportamentul fluidului de reacție.

O schimbare a culorii lichidului de reacție în galben sau verde în câteva minute de la efectuarea testului indică o garnitură de cap defectă sau o deteriorare a capului propriu-zis.

Demontați cu grijă instrumentul după finalizarea testelor.

Rezultatele testului:

Schimbarea culorii de la albastru la verde într-un motor diesel - indică deteriorarea garniturii de etanșare a capului sau a capului în sine.

Schimbarea culorii din albastru în galben la un motor pe benzină/GPL - indică deteriorarea garniturii de etanșare a capului sau a capului însuși.

Culoarea fluidului de reacție este albastră - Nu se detectează CO2 în sistem.

Informații privind siguranța:

La efectuarea testului la rezervorul radiatorului, este obligatoriu să aveți o atenție sporită la deșurubarea capacului pe un motor cald și în timpul testului propriu-zis - risc de arsuri!

Nu permiteți ca lichidul de răcire să se amestece cu lichidul de reacție în timpul testului - testul poate fi incorect!

Țineți departe de copiii, spălați-vă bine pe mâini după test!