Termeni și Condiții
Folosirea site-ului
Folosirea, incluzând vizitarea și cumpărarea produselor de pe site-ul www.autoparadoxsystem.ro, implică acceptarea Termenilor și Condițiilor detaliate în paragrafele următoare.
Domeniul www.autoparadoxsystem.ro, împreună cu magazinul virtual și toate instrumentele software/baze de date necesare, este administrat de Auto Paradox System SRL în scopul comercializării produselor prezentate pe site.
Partenerul comercial al clientului, persoană fizică sau juridică, este Auto Paradox System SRL, care are în proprietate și vinde către client produsele prezentate pe site și încasează contravaloarea acestora. Auto Paradox System SRL furnizează bunurile și serviciile care sunt subiectul termenilor și condițiilor de mai jos.
Pentru folosirea în cele mai bune condiții a site-ului, se recomandă citirea cu atenție a acestor termeni și condiții. Auto Paradox System SRL își asumă dreptul de a putea efectua orice modificări ale acestor prevederi, precum și orice modificări ale site-ului www.autoparadoxsystem.ro, structurii acestuia sau orice alte modificări ce ar putea afecta site-ul, fără a fi necesară vreo notificare prealabilă către utilizatori.
Societatea Auto Paradox System SRL nu va putea fi făcută responsabilă pentru eventualele erori apărute pe site din orice cauză, inclusiv din cauza unor modificări, setări sau up-grade-uri ale serverului pe care este găzduit. Auto Paradox System SRL nu răspunde de conținutul, calitatea sau natura site-urilor la care se ajunge prin legături de pe site-ul www.autoparadoxsystem.ro, indiferent de natura acestor legături. Pentru respectivele site-uri, răspunderea o poartă, integral, proprietarii site-urilor în cauză.
Auto Paradox System SRL își rezervă dreptul de a refuza colaborarea cu clienții ce manifestă comportament și limbaj neadecvat (agresiv, licențios etc.) sau au în istoricul comenzilor livrări refuzate.
Prețuri
În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse eronat în baza de date, ne alocăm dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța clientul în cel mai scurt timp despre eroarea apărută, dacă livrarea nu s-a efectuat încă. Dacă ați comandat un produs cu prețul/disponibilitatea afișat(ă) eronat, veți fi contactat prin e-mail sau telefonic pentru a valida comanda în noile condiții. Prețurile produselor de pe www.autoparadoxsystem.ro sunt exprimate în lei, includ TVA și sunt valabile sub rezerva erorilor de preț/disponibilitate umane de introducere.
Comunicări Electronice
Prin accesarea site-ului www.autoparadoxsystem.ro, folosirea, vizitarea, cumpărarea de produse sau trimiterea de e-mail-uri adresate societății Auto Paradox System SRL, comunicarea se realizează în mod electronic, considerându-se astfel că utilizatorul consimte primirea notificărilor de la Auto Paradox System SRL în modalitate electronică, incluzând și comunicări prin e-mail sau prin anunțuri pe site.
Înregistrarea comenzii nu reprezintă și confirmarea acesteia. După preluarea comenzii, aceasta va fi procesată de către operatorii noștri în vederea confirmării și stabilirii detaliilor de livrare. Termenul standard de livrare este de 1-3 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii. În cazul produselor importate direct de Auto Paradox System SRL și care nu se află în stoc, termenul de livrare se poate prelungi cu până la 20 zile lucrătoare.
În perioada sărbătorilor de Paște, de iarnă, a evenimentului Black Friday, precum și pe toată durata altor campanii ale companiei, procesarea unei comenzi precum și livrarea acesteia poate dura între 7-20 zile lucrătoare.
Caracteristicile produselor prezentate pe SITE sunt preluate/puse la dispoziție de producători și/sau furnizori, iar Vânzătorul nu își asumă răspunderea pentru corectitudinea acestor informații.
Vânzătorul își rezervă dreptul să completeze și să modifice orice informație de pe SITE.
Orice problemă cauzată de produsele/serviciile prezentate pe SITE se va soluționa pe cale amiabilă în termen de 15 zile lucrătoare de la data sesizării în scris a problemelor, de către UTILIZATOR.
Vânzătorul nu răspunde de nicio pierdere, costuri, procese, pretenții, cheltuieli sau alte răspunderi, în cazul în care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea Termenilor și Condițiilor.
Vânzătorul nu răspunde pentru prejudiciile create ca urmare a nefuncționării Site-ului, precum și pentru cele rezultând din imposibilitatea accesării anumitor link-uri publicate pe Site.
Vă informăm că eventualele reclamații privind deficiențele estetice ale produselor vor fi luate în considerare și vor fi analizate doar dacă acestea se reclamă în primele 48 de ore de la momentul recepției produsului.
Înregistrarea Comenzii
Sunteți de acord și acceptați că, fără nicio notificare prealabilă, putem șterge sau adăuga orice informație pe site, întrerupe orice activitate pe site sau putem arhiva din conținutul site-ului. În cazul în care se fac referiri la alte site-uri, nu garantăm și/sau confirmăm sub nicio formă tipul de informație pe care îl veți găsi pe aceste site-uri. Rămâne la aprecierea dumneavoastră dacă vizitați sau nu aceste site-uri sau luați în considerare informația găsită acolo.
Obligațiile dumneavoastră la înregistrarea comenzii
În utilizarea serviciului, sunteți de acord să furnizați informații adevărate, corecte, actuale și complete despre dumneavoastră, așa cum sunt acestea specificate în secțiunea de înregistrare a comenzii, și sunteți de acord să furnizați aceste informații corect și complet. În situația în care considerăm că această obligație nu este respectată de către dumneavoastră, ne rezervăm dreptul să vă blocăm accesul, pe perioadă determinată sau nedeterminată, la utilizarea serviciului fără nicio notificare prealabilă. Puteți face o comandă la noi prin formularul nostru de checkout sau telefonic.
După comanda, puteți primi un rezumat al comenzii în care veți avea detaliat produsele comandate și datele personale.
Dacă observați o eroare în comanda dumneavoastră, va trebui să ne contactați imediat. Dacă aceasta nu se întâmplă, înțelegem că acceptați detaliile comenzii (prețuri, produse, date de livrare sau facturare etc.) așa cum sunt ele scrise. Acceptarea unei comenzi din partea noastră are loc în momentul în care, printr-un e-mail, sunteți anunțat că firma de curierat a preluat coletul. La refuzarea unei comenzi, veți fi înștiințat prin e-mail de motivul refuzului sau telefonic.
Vom putea refuza o comandă dacă:
- Nu avem pe stoc produsul comandat.
- Plata dumneavoastră nu a fost finalizată în cazul plății prin transfer bancar sau online cu cardul bancar.
- A fost o eroare legată de prețul sau descrierea produsului.
- Nu sunteți eligibil pentru a face o comandă (aveți sub vârsta legală, ați făcut în trecut comenzi pe care nu le-ați ridicat etc.).
O comandă depusă pe site-ul www.autoparadoxsystem.ro are statusul inițial Plasată/Nouă și va fi validă după confirmarea telefonică sau prin SMS că produsele există în stoc sau la furnizor. Nicio comandă nu este eligibilă dacă nu este confirmată. După plasarea unei comenzi, se va trimite un e-mail automat care anunță dacă comanda a fost plasată cu succes, apoi urmează procesul de verificare pentru o eventuală confirmare. Comenzile care conțin produse ce nu se află în stoc și nu pot fi livrate nu vor fi confirmate. Pozele ce aparțin site-ului www.autoparadoxsystem.ro sunt cu titlu de prezentare, produsele sunt în limita stocului disponibil.
Toate produsele vândute de Auto Paradox System SRL beneficiază de garanție în condițiile prevăzute de lege.
Produsele sunt în limita stocului disponibil. În cazul epuizării stocului, reprezentantul Vânzătorului va oferi alternative prin prezentarea altor produse asemănătoare ca aspect și specificații tehnice cu produsul comandat al cărui stoc s-a epuizat.
Pozele pot avea caracter informativ. De asemenea, imaginile sunt prezentate pe SITE cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imagini în orice mod, datorită modificării caracteristicilor, design-ului fără notificare prealabilă de către producători.
Drepturi de Autor (Copyright)
Întregul conținut al site-ului www.autoparadoxsystem.ro, incluzând, enumerativ, texte, imagini, grafice, butoane, programe, elemente de grafică web, scripturi și orice alte date, este proprietatea Auto Paradox System SRL și/sau a asociaților săi și/sau a partenerilor săi și/sau a furnizorilor săi și este protejat conform Legii drepturilor de autor și legilor privind dreptul de proprietate intelectuală și industrială. Combinarea acestora (design-ul site-ului) este proprietatea exclusivă a societății Auto Paradox System SRL și este protejată de Legea drepturilor de autor și de legile privind proprietatea intelectuală și industrială. Folosirea fără acordul scris al Auto Paradox System SRL a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepsește conform legilor în vigoare.
În cazul în care observați o încălcare a drepturilor de autor de către www.autoparadoxsystem.ro, vă rugăm să ne trimiteți o înștiințare la adresa de e-mail specificată în secțiunea de contact.
Toate programele folosite pe acest site sunt proprietatea Auto Paradox System SRL sau a furnizorilor săi de programe și sunt protejate de Legea drepturilor de autor.
Livrarea Produselor
Costul livrării produselor este de 20,99 lei oriunde în România. În cazul coletelor mai grele de 10 kg, costul transportului poate crește, iar cumpărătorul va fi anunțat despre acest lucru. La stornarea comenzilor, costul de transport nu se stornează.
ATENȚIE: Firma de curierat va elibera chitanță sau bonul fiscal pentru plata efectuată ramburs la curier!
IMPORTANT: Clientul are obligația de a verifica coletul primit la recepționarea acestuia în prezența agentului firmei de curierat care a făcut livrarea produselor. În cazul în care pachetul prezintă daune, defecte, lovituri, zgârieturi, sparturi vizibile cu ochiul liber, acestea se constată pe loc printr-un proces-verbal de constatare a daunelor completat și semnat împreună cu agentul firmei de curierat care a făcut livrarea. Produsele sunt asigurate până la primirea de către clientul nostru. Orice reclamație ulterioară recepționării produselor cu privire la defecte, lovituri, zgârieturi, sparturi sau alte daune, vizibile cu ochiul liber, care ar fi fost posibil să apară în timpul transportului produselor și care nu au fost constatate în procesul-verbal de constatare a daunelor, nu este luată în considerare!
Livrarea produselor se face în funcție de stocul produselor în momentul plasării comenzii, iar termenul de livrare este de 24 - 72 de ore din momentul confirmării comenzii (exceptând zilele nelucrătoare de sâmbătă și duminică, precum și sărbătorile legale). În cazul produselor importate direct de Auto Paradox System SRL și care nu se află în stoc, termenul de livrare se poate prelungi cu până la 20 zile lucrătoare.
Livrarea produselor se realizează prin intermediul companiilor de curierat rapid. Produsele se află și se livrează în ambalajul original, sigilat, al producătorului și sunt asigurate pe tot parcursul transportului, până la livrare. Produsele sunt comercializate și livrate doar în România.
Procesarea comenzilor se va face în ordinea înregistrării lor în sistem. După procesarea comenzii, veți fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru a stabili detaliile de livrare. Comenzile primite la sfârșitul săptămânii vor fi procesate începând de luni în ordinea primirii lor.
Plasarea unei comenzi online valide nu garantează clientului rezervarea și/sau livrarea produsului comandat. Confirmarea stocului și rezervarea produsului în vederea onorării comenzii se face de către operatorii noștri prin telefon sau prin e-mail. Anularea comenzilor online de către cumpărători se face telefonic sau prin e-mail trimis pe adresa specificată în secțiunea de contact.
Procesarea comenzilor în perioada sărbătorilor și a campaniilor de reduceri
În perioada sărbătorilor de Paște, de iarnă, a evenimentului Black Friday, precum și pe toată durata altor campanii ale companiei, procesarea unei comenzi precum și livrarea acesteia poate dura între 7-20 zile lucrătoare.
Returnarea Produselor
Pentru produsele achiziționate online/telefonic:
Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform OUG nr. 34/2014 în cazul în care cumpărătorul este nemulțumit de performanțele sau calitatea produsului sau dacă constată că produsul nu corespunde cerințelor sale. Produsele se pot returna în termen de 14 zile calendaristice de la primire, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv.
Contravaloarea produselor comandate se va returna în maximum 14 zile calendaristice de la data denunțării în scris a contractului de către cumpărător.
Pentru produsele achiziționate și plătite prin card bancar, banca emitentă poate debloca suma blocată în contul clientului în termen de 1-30 de zile, în funcție de politica acesteia.
Condiții generale de returnare:
Produsele care nu sunt conforme specificațiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fără implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, în urma unei notificări scrise în care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau înlocuirea cu unul conform.
Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.
Recomandăm returnarea produselor în ambalajul cu care au fost expediate și împreună cu toate documentele (manual de utilizare, garanție), aceasta nefiind o obligativitate conform Legii 249/2015, Art. 16, punctul 8.
Auto Paradox System SRL poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorate, fără ambalaj, fără accesorii etc., pentru readucerea lor la starea inițială, care pot avea o valoare între 0 și 50% din valoarea inițială a produsului.
Costul transportului produselor mai sus menționate revine în responsabilitatea clientului. În cazul în care produsul a fost achiziționat într-o perioadă în care este în vigoare o ofertă de transport gratuit, dacă produsul va fi returnat, se va reține din valoarea acestuia costul de expediere suportat inițial de Auto Paradox System SRL. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului. În cazul unui produs neconform, vă invităm să ne contactați.
Vă rugăm să returnați produsul în aceeași stare în care a fost livrat (în cutia originală a produsului cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Orice defect vizibil constatat de operatorii Auto Paradox System SRL în cazul produselor returnate nu poate fi asumat de Auto Paradox System SRL pentru expedițiile prin curier, în cazul în care nu ne-ați informat cu privire la existența acestora în termen de maximum 24 de ore de la recepție, decât în cazul în care producerea acestora era inevitabilă în determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produsului.
Așadar, în cazul în care produsul nu este returnat în starea în care a fost livrat, împreună cu accesoriile incluse, sau prezintă vicii vizibile cu ochiul liber ce nu sunt precizate în procesul-verbal încheiat cu agentul curier la momentul recepției sau despre care nu ne-ați informat în termen de maximum 24 de ore de la recepție, consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor. Diminuarea valorii produselor nu poate fi descurajantă pentru consumatori în a-și exercita dreptul de retragere.
Te rugăm ca produsele pe care le returnezi să fie resetate la valorile din fabrică (acolo unde este cazul), fără a fi securizate cu cont de utilizator și parolă. În cazul în care resetarea nu a fost efectuată înainte ca produsul să ajungă la noi, se va reține din contravaloarea produsului suma de 100 lei + TVA, această sumă reprezentând taxa de aducere a produsului la statusul de nou.
Dacă produsul suferă deteriorări pentru care consumatorul este responsabil, ne rezervăm dreptul de a solicita o diminuare a valorii produsului pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Această clauză se aplică conform O.U.G. 34/2014, în cazul achiziționării de produse folosind tehnicile de comunicare la distanță, aplicându-se definițiile cuprinse în O.U.G. 34/2014.
După perioada de 14 zile calendaristice, conform legii, produsele nu mai pot fi returnate.
Procedura de Returnare:
În cazul în care un consumator dorește să returneze un produs, consumatorul completează formularul de retragere în format electronic și realizează pașii următori:
- Completează Formularul de Returnare Produs. Dacă întâmpinați erori, puteți completa acest formular și trimite către noi prin e-mail la adresa specificată în secțiunea de contact sau prin poștă/curier.
- Trimite produsul și toate accesoriile primite, certificatul de garanție și o copie a facturii la adresa primită prin e-mail sau telefonic de la Auto Paradox System SRL, precizând pe AWB "Returnare Produs www.autoparadoxsystem.ro". Clientul este responsabil de împachetarea produsului și a documentelor necesare pentru expediere. Vă rugăm să nu scrieți pe ambalaj adresa de livrare, ci doar pe AWB. Expediați produsele la adresa fizică primită prin e-mail, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice.
- Cheltuielile de transport sunt suportate conform legii de către client. În cazul în care expediați coletul cu plata la destinație, vom fi nevoiți să facturăm contravaloarea transportului plus costul kilometrilor adiționali dacă este cazul sau să refuzăm ridicarea coletului.
Formularul de returnare este un model și nu este obligatoriu.
Atenție! Cheltuielile de retur vor fi suportate de către client, conform legii, și vor fi achitate curierului în momentul predării coletului cu produsele returnate. Clientul poate alege firma de curierat cu care produsul este expediat către centrul logistic. Nu recomandăm retururile prin Poșta Română.
Restituirea Banilor:
Restituirea banilor se va face conform legii în termen de 14 zile calendaristice de la data denunțării în scris a contractului, prin virament într-un cont bancar transmis de dumneavoastră pe formularul de retur. Contul bancar trebuie să fie în lei. Întârzierea furnizării datelor despre contul bancar poate duce la întârzierea returnării banilor. Suma înapoiată, cât și condițiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Pentru produsele achiziționate și plătite prin card bancar, banca emitentă poate debloca suma blocată în contul clientului în termen de 1-30 de zile, în funcție de politica acesteia.
Clienții persoane juridice nu pot face retururi pentru produsele comandate, conform OUG nr. 34/2014.
Pentru informații suplimentare privind returnarea produselor ne puteți contacta la numărul de telefon din pagina de contact în timpul orelor de program sau ne puteți scrie la adresa de e-mail specificată în secțiunea de contact.
Exceptări de la dreptul de retragere:
Conform OUG nr. 34/2014 Art.16 Litera e) fac excepție de la dreptul de retragere și nu pot fi returnate articole de igienă (Ex.: Pompe de sân, aspiratoare nazale, sterilizatoare, aparate aerosol, tampoane sân, suzete etc. sau care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid).
Art.16 Litera e): "- furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator;"
Coletele de retur se trimit la adresa:
Auto Paradox System SRL
Ștefan cel Mare nr. 82,
410437 Oradea, Bihor, România
Telefon: 0771 316 700
Pentru informații suplimentare privind returnarea produselor ne puteți contacta la telefon în timpul orelor de program sau ne puteți scrie la adresa de e-mail specificată în secțiunea de contact.
Termeni de Acordare Garanție
Toate produsele comercializate de Auto Paradox System SRL beneficiază de garanția produselor conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor.
Prin garanția comercială aveți la dispoziție servicii de reparație gratuită din partea vânzătorului sau producătorului în baza certificatului de garanție emis și a facturii de achiziție.
Dacă certificatul este emis de către producătorul produsului și produsul se defectează în perioada de garanție, reparația vă este asigurată de către rețeaua de service autorizat a producătorului, în centrele specificate în certificat. În acest caz, trebuie să duceți produsul defectat la cel mai apropiat centru de service menționat în certificat, care va prelua întreaga responsabilitate a rezolvării garanției.
Pentru o parte dintre produsele vândute de www.autoparadoxsystem.ro veți primi certificat de garanție emis de producător sau distribuitor în format tipărit. Îl găsiți în cutia produsului sau lipit pe exteriorul cutiei. Păstrați certificatul ca să puteți beneficia de garanție, dacă va fi nevoie. Condițiile de acordare a garanțiilor pot varia în funcție de producător și sunt stabilite în politicile comerciale ale fiecărui producător, la nivel național.
Produsul sau produsele defecte se trimit prin curier rapid (agreat de compania noastră) către sediul nostru logistic. Transportul de returnare este suportat de Auto Paradox System SRL pentru produsele care beneficiază de garanție.
Garanția se anulează în cazul în care s-au făcut modificări la produsul trimis de noi, în cazul în care produsul s-a defectat din alte motive decât cele tehnice (ex: apă, lovituri, montaj incorect etc.).
Produsele vor fi înlocuite pe garanție direct la firma noastră sau, în anumite cazuri, de către furnizorul nostru. Noi ne asumăm responsabilitatea de a înlocui produsul pe perioada garanției. În cazul în care un produs trebuie înlocuit, iar la noi în stoc nu mai există acel produs, vi se poate returna suma de bani plătită.
Garanția de conformitate
Garanția de conformitate reprezintă perioada legală de 2 ani în care clientului i se aduce produsul la conformitate în mod gratuit. Astfel, producătorul se angajează să repare, să înlocuiască sau să restituie contravaloarea produsului, conform OUG nr. 140/2021, cu modificările și completările ulterioare.
Perioada de timp stabilită pentru remedierea reparației este de maxim 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoștința vânzătorului lipsa de conformitate a produsului.
În conformitate cu OG nr. 21/1992, cu modificările și completările ulterioare, vânzătorul este obligat să-i furnizeze consumatorului: certificat de garanție (doar pentru produsele de folosință îndelungată), manual de instrucțiuni/utilizare/instalare. Produsele aflate la vânzare trebuie să fie însoțite de manuale de instrucțiuni în limba română, declarații de conformitate, fișe tehnice, etichete energetice.
Exceptii ce nu constituie obiectul garanției:
- Produsul a suferit modificări sau reparații de către persoane neautorizate.
- Produsul a fost deteriorat datorită manipulării necorespunzătoare.
- Firma nu are obligația de a repara, reinstala sau restaura softurile și programele preinstalate în cazul produselor care includ softuri.
- Diverse părți consumabile ale produselor (exemplu: baterii de laptop, cartușe de imprimantă, cilindri de imprimantă, tonerul imprimantei, cabluri și periferice oferite bonus etc.).
- Produse avariate în urma unor calamități naturale sau accidente (incendii, supra-alimentare, inundații, explozii, alunecări de teren etc.).
- Produsele ce au suferit deteriorări de soft în urma neatenției utilizatorului (programe nelicențiate, viruși, programe nefuncționale etc.).
- Plăcile video folosite pentru a mina criptomonede (plăcile video folosite pentru orice tip de mining își pierd garanția).
În cazul produselor Second Hand sau Refurbished, termenul de garanție este între 3 - 12 luni!
ATENȚIE!!!
- Pentru trimiterea produsului la Garanție este nevoie să completați Formularul pentru Garanție.
- Trimiteți doar produsul defect.
- Specificați pe un bilet problema produsului.
- Lăsați-ne date de contact în coletul cu produsul defect.
Adresa garanție:
Auto Paradox System SRL
Ștefan cel Mare nr. 82,
410437 Oradea, Bihor, România
Telefon: 0771 316 700
FACTURA și GARANȚIA se emit doar în format electronic și se trimit prin e-mail clientului. De asemenea, aceste documente pot fi descărcate oricând din contul dvs. de client sau pot fi solicitate telefonic sau prin e-mail. În unele cazuri, Garanția poate fi acordată doar pe baza facturii.
Promoții și Concursuri
Noi ne stabilim singuri regulamentele promoțiilor și ale concursurilor pe care le organizăm. Aceste regulamente sunt aduse la cunoștința eventualilor participanți numai prin intermediul site-ului propriu. De promoții beneficiază doar acele comenzi care respectă întocmai regulile afișate pe site.
Accesul la Site
Înregistrarea ca membru, parola și comportamentul ca membru. Prin înregistrarea ca membru, veți fi solicitat să vă alegeți un nume de utilizator (adresă de e-mail) și o parolă.
Sunteți responsabil(ă) de păstrarea în siguranță a parolei de acces ca membru al acestui site, orice activitate desfășurată sub numele dumneavoastră de utilizator fiind integral în responsabilitatea dumneavoastră. Sunteți de acord să ne înștiințați imediat despre orice pierdere a parolei sau semn de activitate neautorizată sub numele dumneavoastră de utilizator. Sunteți pe deplin în cunoștință de cauză că orice informație, date, text, fotografii, grafică etc. conținute în acest site sunt responsabilitatea acelei persoane/entități de la care provine. În aceste condiții, nu putem sub nicio formă, direct sau indirect, fi făcuți responsabili pentru conținutul site-ului, incluzând, dar nelimitându-se la, informații trunchiate, incomplete sau greșite sau pentru orice consecințe ale utilizării acestora.
Societatea Auto Paradox System SRL garantează utilizatorului acces limitat, în interes personal, pe acest site și nu îi conferă dreptul de a descărca sau de a modifica parțial sau integral site-ul, de a reproduce parțial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul în orice altă manieră, în scopuri comerciale sau contrare intereselor societății Auto Paradox System SRL, fără acordul scris al acesteia.
Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal - GDPR
Confidențialitatea datelor este de o importanță deosebită pentru Auto Paradox System SRL, și dorim să fim deschiși și transparenți în privința prelucrării datelor cu caracter personal. Prin urmare, avem o politică în care este definit modul de prelucrare și de protejare a datelor dumneavoastră cu caracter personal.
Conform cerințelor Regulamentului General privind Protecția Datelor (GDPR) și ale legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată, și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice și toate actele normative care reglementează aceste operațiuni, Auto Paradox System SRL are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate datele personale pe care ni le furnizați.
Date Firmă
Auto Paradox System SRL
Cod Unic de Înregistrare: RO34217480
Număr de ordine în Registrul Comerțului: J05/389/2015
Sediu social: Ștefan cel Mare nr. 82, Oradea, Bihor, România
Program de lucru
- Luni - Vineri: 9:00 - 17:00
- Sâmbătă - Duminică: ÎNCHIS
Depozit
Ștefan cel Mare nr. 82
410437 Oradea, Bihor, România
Telefon: 0771 316 700
Dacă aveți întrebări sau nelămuriri cu privire la acești termeni și condiții, vă rugăm să ne contactați folosind informațiile de mai sus.